16. jan. 2012

Skilt til barnerommet..

Er du en av de som liker veggord?
Det gjør jeg. Men siden vi leier leilighet er det nok ikke så populært og klistre slikt på veggene, og vi får heller ikke tatt de med videre når vi flytter..

Så etter å ha fundert og googlet litt fant jeg ut at jeg kunne jo lage et stort skilt i stede.
Jeg valgte en nydelig tekst jeg har sett på bilder av barnerom.


Alt jeg trengte for å lage dette var en svart tusj, tynt stoff, limpistol, papp-plate, evt pynt og tråd el. for å henge det opp.
Valgte å henge dette på senga, da det var lite veggplass.
Synes det ble ganske søtt :)
.
Laget et litt mer diskret skilt til den 6 år gamle sønnen vår.
Dette henger på døra :)


2 kommentarer:

  1. Det skal gå helt fint å ta ned igjen wallstickers uten å lage merker! Men det er uansett fint med noe som er hjemmelaget! <3

    SvarSlett
  2. Men får fortsatt ikke tatt de med videre når vi flytter ;)

    SvarSlett